Hej hej

Hej bloggen förlåt att jag inte har skrivit på så länge men jag har haft så mycket att göra. Men i alla fall i går så vaknade jag kl 10 typ sen åt vi alla frukost  sen så gick vi till skogen hela famijen( För min pappa och min storebrosa bygger en träkoja i träden). Efter det så gick jag,Janina och Gia till våra granar, dom heter Sebastian och Isac, Sebastian är 12 år och Isac är 15, sen hoppade vi på deras studsmatta och sen gick vi hem för Gia gjorde illa sig och så började det regna. Då tittade jag, Janina och Gia på en film sen slutade det regna då sprang jag och Gia runt och spela fotboll, sen kom våra kompisar asså Sebastian och Isac och då kom Janina också , sen så pratade vi bara sen gick vi och hoppade studsmatta efter det så gick vi runt på våran gård sen så ropade mamma på oss för kl var 11 på natten och då skulle dom också hem. Sen tittade vi på en film. Men i dag gick vi upp kl 10 igen sen byggde vi klart kojan. Men nu sitter jag här och bloggar och Janina och Gia sitter och tittar på film och mina föräldrar och min storebrosa åkte till affären. Jag kanske inte skriver mer på ett tag.



Puss & Kram  

Kommentarer
Postat av: Vega

svar: Ja, jag har det bra. Puss!

2009-07-27 @ 15:32:04
URL: http://makeupbox.se
Postat av: Johanna

Vill du ha gratis presentkort? & det är ingen skitgrej, jag håller på att få mitt tredje :)



Du behöver bara samla några enkla poäng sen får du gratis presentkort!



http://www.gratismode.se/?c=2294

2009-07-28 @ 18:52:50
URL: http://johannadelgado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0