Hej Hej

Hej hej bloggen. Förlåt jag har inte haft tid att skriva. Men i lördags va jag på Gröna lund,med hela familjen. Sen i söndags gick jag hem till min brorsa och en kom mina systrar och då gick vi hem till min pappa och där tittade vi på film sen åkte vi hem till min mormor och där åt vi middag. Och i går var jag barnvakt till Gia min brorsas dotter och då va vi bara hemma och tittade på tv och sen gick vi till Vasaparken efter kom hennes föräldrar asså min storebrorsa och hans fru. Och då åkte vi till A.I.K Matchen. Sen gick vi hem till min mormor, sen gick dom och då kom Leo min andra brorsas son han är 16 och då gick jag, Janina, Marianne och Leo hem till oss och och då somnade vi. Men nu är det mogon och min storasystertittar på tv och leo lagar mat. och jag sitter såklart och bloggar. Juste kan inte läga ut bilder eftersom min storasyster slog fel pinkod på min mobil tre gånger och jag vet inte vad min pukkod är.
Puss & Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0