090730

Hej alla söta bloggläsare, som sagt är det min födelsedag i dag 12 år. Sitter i sängen och är inne på datorn, ska snart titta på CSI. Idag vaknade jag av att min mamma, pappa och min gulliga storasyster väckte mig med tårta och presenter, jag fick pengar och en Micheal Jackson skiva av dom. Sen åt vi frukost tårta och smörgås förstås. Efter det så lyssnade på Micheal Jackson låtar sen var jag inne på datorn. Efter ett tag så cyklade jag, min mamma och min storasyster Janina till Nyköping vi skulle till affären och köpa mat. Men eftersom det är så långt ditt så kom min pappa och hämtade oss med bilen, då ställdevi cyklarna där sen åkte vi till affären och köpte mat. Efter det så lämnade min pappa oss vid cyklarna och körde hem. Då cyklade vi till en loppmarknad ( Tråkigt jag vet) men jag hittade två jätte bra böcker och en film som heter Stomp The Yard det är en dans film och Chris Brown är med i den en artist som jag älssskar. Sen började det regna då blev vi väldigt blöta. Sen cyklade vi hem och då stod det två bilar på våran tomt en var våran och den andra visste jag inte vems det var. Då sa pappa att våran granne fick parkera sin bil där för att dom inte hade plats, men när vi kom in så stog min storebrorsa, han flickvän Anna och hans dotter Gia där och överaskade mig sen åt vi middag och tårta. och nu är alla vuxna i vardagsrumet och pratar men vi mindre måste gå och lägga oss för i morron ska vi gå upp tidigt på morgonen och åka till Skarasommarland jag, Janina, min brorsa, Anna och Gia. Och där ska vi träffa min andra brorsa och hans tjej Liselott. Sen ska vi vara på Skarasommarland i två dagar, men senare i morgon på kvällen kiommer min andrastorebrorsas son Leo han är 16. Men nu ska jag titta på CSI. Lägger ut bilderna på dagen och bilder som vi kommer att ta på Skarasommarland sen när jag kommer hem.

Whit a lots off Kisses and Hugs / Ley <3


Kommentarer
Postat av: Paula

Grattis i efterskott gumman :) <3333333

2009-08-01 @ 11:08:08
Postat av: Randy

Allt är jättebra med mig, hur är det själv? =)

2009-08-02 @ 14:15:31
URL: http://www.randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0